Terms and Conditions

Általános szerződési feltételek

 

Szolgáltatásainkat a vásárlás megkönnyítése érdekében webáruházas rendszerben értékesítjük.

A webáruház működésével, megrendelési és teljesítési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeken állunk rendelkezésre:

Tel: +36 20 358 59 38
E-mail: info@angolkommunikacio.hu

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) Gönczy Edit egyéni vállalkozó (továbbiakban Szolgáltató) (székhely: 2096. Üröm, Pillangó u. 16; cégjegyzékszám: 01-97-130438; adószám: 61585252-1-33; elérhetőség: +36 20 358 59 38) és Szolgáltató által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
A szerződés nyelve magyar. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

1. Általános tudnivalók

1.1) A https://angolkommunikacio.hu oldalon megjelenített szolgáltatások és termékek online rendelhetőek meg, jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.2) Kínálatunkban angol beszédkészséget ill. egyéb részkészséget fejlesztő szolgáltatások és termékek találhatók (képzések, letölthető anyagok, videók), kiszállítandó fizikai termékek nem.

1.3) A termékekre vonatkozóan megjelenített árak alanyi adómentesek! Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra! Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

1.4) A szolgáltatások adatlapján megjelenített képek pusztán illusztrációként szerepelnek, a szolgáltatások beazonosítását megkönnyítendő.

1.5) Webáruházunk a megvásárolt szolgáltatásokról kiállított számlát elektronikus módon, e-mail-ben juttatja el a Vásárlóhoz.

2. Rendelési információk

2.1) A webáruházban a vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. A kapcsolattartás és a további vásárlások megkönnyítése céljából azonban javasoljuk a regisztrációt. Erre a főoldalon található Fiók menüpont alatt van lehetőség, a regisztráció gombra kattintva. Név, cím, telefonszám, valamint egy valós e-mail cím megadása szükséges. Azonos e-mail címmel csak egyszer lehet regisztrálni. Regisztrációs adatok módosítására bejelentkezés után, a Fiókom menüpontra kattintva van lehetőség. Aktív rendelést érintő adatok módosítására az elérhetőségként feltüntetett e-mail címen és telefonszámon van lehetőség.

2.2) Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémákért semminemű felelősség nem terheli. Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél jelszava illetéktelenek számára bármely, nem Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

2.3) A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-17 óráig. A  megadott időponton kívül is van lehetőség a rendelés leadására, ilyenkor a rendelés az azt követő napon kerül feldolgozásra. A megrendelt letölthető ill. hozzáférést igénylő termékek teljesítésig, képzéseink pedig legkésőbb a teljesítés kezdete előtt egy héttel szabadon módosítható, illetve lemondható. Erre a megadott telefonszámon vagy e-mail címen van lehetőség. A felek közötti szerződés a szolgáltatás megvásárlása során jön létre, a vételár beérkezését követően. Általános teljesítési határidő letöltés ill. hozzáférést igénylő termékek esetén a vételár beérkezését követő 1-3 munkanapon belül. A képzés teljesítése pedig a képzés kezdetétől a végéig tart. Amennyiben a Szolgáltató a rendelést nem tudja teljesíteni, a meg nem kapott termék/szolgáltatás vételára visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére! Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

2.4) A megrendelés menete
a.) A vásárló a kiválasztott termékre/szolgáltatásra kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándék esetén a megvásárolni kívánt terméket/szolgáltatást a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. Ekkor automatikusan megjelenik a kosárba addig betett termékek/szolgáltatások listája és a számla végösszege. Itt leellenőrizhető a rendelés helyessége, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyek igény szerint módosíthatóak. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. További vásárlási szándék esetén nyomja meg a “Vásárlás folytatása” gombot, a kosárban lévő termékek/szolgáltatások megrendeléséhez pedig kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra. Ez után lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
b.) Ha már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási címét. Az oldal alján még egyszer nézze át megrendelését, majd ha egyetért tartalmával, válassza ki a kívánt fizetési módot (banki átutalás). Ezt követően nyomja meg a “Megrendelés elküldése” gombot.
2.5) Minden rendelésről e-mailben visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek. Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési szándékát rendszerünk regisztrálta. Az e-mailben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége.

3. Fizetési módok

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

3.1) Banki átutalás: A rendelés leadását követően kérjük, utalja át a termék/szolgáltatás vételárát a megadott számlaszámra. A közlemény rovatban kérjük, tüntesse fel a megrendelés számát, amit a visszaigazoló e-mailben talál! Kérésére az átutaláshoz proforma számlát küldünk e-mailen.

3.2) Bankkártyás fizetés: A webáruház oldalán alapértelmezett a bankkártyás fizetés opció. Ennek igénybevételéhez Ön átkerül a Barion biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie. A kártyaadatok megadását követően a “tovább” ill. a “Fizetés” gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót. A fizetést követően Ön visszatér a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a Barion elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.
A Barion internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé. Ha az Ön kártyáját nem fogadja el a rendszer, kérjük, regisztráljon be a Barion rendszerébe és átutalással töltse fel Barion tárcáját a megfelelő összeggel. Ezután Barion tárcájából is kezdeményezhet fizetést.

4. Szolgáltatások igénybevétele

4.1) Amennyiben a megvásárolt termék letölthető, úgy a termék az a befizetést visszaigazoló email-ben található linkről, vagy bejelentkezés után a Fiók>Letöltések menüpontban érhető el.

4.2) Amennyiben a megvásárolt termék hozzáférést igényel, úgy a hozzáférési linkről email-t küldünk.

4.3) Amennyiben a szolgáltatás képzés, a képzésről szükséges minden tudnivalót email-ben küldjük meg.

5. Elállás joga – Garancia

A távollevő között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.)  kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó elállási vagy felmondási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
a fogyasztó általi átvételének napjától;
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától
számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

6. Adatkezelés

6.1) Vásárlás esetén a megadott adatok kizárólag a megrendelés teljesítése és a rendelési feltételek későbbi bizonyítása céljából kerülnek tárolásra. A vásárló adatait harmadik fél részére nem adjuk át. Az adatok kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvénynek megfelelően járunk el.

6.2) A honlapon ingyenes anyagok megrendelésekor, miután Vásárló az ÁSZF-et megismerte és elfogadta, valamint levélküldési hozzájárulást adott, Szolgáltató a személyes adatokat információs és marketing célú hírlevelek küldésére használja. Harmadik félnek nem adja át.

6.3) Kijelentjük, hogy Gönczy Edit e.v. birtokolja az oldalakon látható információkat. A https://angolkommunikacio.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. Tilos továbbá a tőlünk származó információk, cikkek árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyaggal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük.

6.4) Aki a webáruházba regisztrálja magát, az adatvédelmi nyilatkozatunkat elfogadottnak tekinti, azzal egyetért. Amennyiben a felhasználó részéről írásbeli kérés érkezik a vevőadatok törlésére, akkor azokat az adatbázisból töröljük.

6.5) Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A számítógépe, illetve az azon található adatok védelme a Vásárlót terheli.

7. Egyéb rendelkezések

7.1) Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit a törvények betartásával egyoldalúan módosítani. A módosítás a weboldalon való megjelenéssel lép érvénybe.

7.2) Felek kijelentik, hogy a közöttük felmerülő vitás kérdéseket jóhiszeműen eljárva, elsődlegesen békés úton kísérlik meg rendezni. Amennyiben a békés úton történő rendezés 30 napon belül nem vezet eredményre, Felek Szolgáltató székhelye szerinti joghatóság kizárólagos illetékességét kötik ki.