A honlapon található szolgáltatások, a vásárlás megkönnyítése érdekében, webáruházas rendszerben kerülnek értékesítésre.

A webáruház működésével, megrendelési és teljesítési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén keressen a megadott elérhetőségek egyikén:

Tel: +36 20 358 59 38
E-mail: info@angolkommunikacio.hu

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) Gönczy Edit egyéni vállalkozó (továbbiakban Szolgáltató) (székhely: 1152. Budapest, Oroszlán u. 32.; nyilvántartási szám: 6287319; adószám: 61585252-1-33; elérhetőség: +36 20 358 59 38) és Szolgáltató által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló jogait és kötelezettségeit tartalmazza. A szerződés nyelve magyar. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

1. Általános tudnivalók

1.1) A https://angolkommunikacio.hu oldalon megjelenített szolgáltatások és termékek online rendelhetőek meg, jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.2) A weboldalon angol beszédkészséget ill. egyéb részkészséget fejlesztő szolgáltatások és termékek találhatók (egyedül végezhető online tanfolyamok, letölthető anyagok, videók), kiszállítandó fizikai termékek nem.

1.3) A termékekre vonatkozóan megjelenített árak alanyi adómentesek! Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra! Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

1.4) A szolgáltatások adatlapján megjelenített képek pusztán illusztrációként szerepelnek, a szolgáltatások beazonosítását megkönnyítendő.

1.5) A webáruházban megvásárolt szolgáltatásokról kiállított számlát elektronikus módon, e-mail-ben kapja meg a Vásárló.

2. Rendelési információk

2.1) A webáruházban az első vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Ilyenkor a rendszer a megadott adatok alapján Vásárlónak automatikusan létrehoz egy Fiókot. A megvásárolt termék a Fiókba való belépéssel érhető el. Már Fiókkal rendelkező Vásárlónak először be kell lépni a Fiókjába, utána tud vásárolni. Ennek elmulasztása esetén a rendszer jelezni fogja, hogy már van fiókja, és lépjen be a vásárlás befejezéséhez. Regisztrációs adatok módosítására bejelentkezés után, a Fiókom menüpontra kattintva van lehetőség. Aktív rendelést érintő adatok módosítására a Szolgáltató elérhetőségeként feltüntetett e-mail címen és telefonszámon van lehetőség.

2.2) Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémákért semminemű felelősség nem terheli. Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél jelszava illetéktelenek számára bármely, nem Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

2.3) A megrendelések feldolgozása
A kártyával fizetett megrendelések feldolgozása azonnal, az átutalásos megrendelések feldolgozása pedig munkanapokon történik 8-17 óráig. A  megadott időponton kívül is van lehetőség a rendelés leadására, ilyenkor az átutalással fizetett rendelés az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. A megrendelt letölthető ill. hozzáférést igénylő termékek teljesítésig (azaz a tanfolyam megkezdéséig) szabadon módosíthatóak, illetve lemondhatóak. Erre a megadott telefonszámon vagy e-mail címen van lehetőség. A felek közötti szerződés a szolgáltatás megvásárlása során jön létre, a vételár beérkezését követően. Általános teljesítési határidő letöltés ill. hozzáférést igénylő termékek esetén a vételár beérkezését követő 1-3 munkanapon belül. Amennyiben a Szolgáltató a rendelést nem tudja teljesíteni, a meg nem kapott termék/szolgáltatás vételára visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére! Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

2.4) A megrendelés menete

a) A Vásárló a kiválasztott termékre/szolgáltatásra kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándék esetén a megvásárolni kívánt terméket/szolgáltatást a „Kosárba rakom” vagy „Előfizetek” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. Ekkor automatikusan megjelenik a kosárba addig betett termékek/szolgáltatások listája és a számla végösszege. Itt leellenőrizhető a rendelés helyessége, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyek igény szerint módosíthatóak. Amennyiben Vásárló rendelkezik kuponkóddal, azt a Kosárban tudja érvényesíteni. A Kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. További vásárlási szándék esetén nyomja meg a “Vásárlás folytatása” gombot, a Kosárban lévő termékek/szolgáltatások megrendeléséhez pedig kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra.

b) Ha már korábban vásárolt áruházunkban, úgy első lépésként lépjen be Fiókjába a korábbi regisztráció során megadott e-mail címmel és jelszavával. Új vásárlóként adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer Fiókjában eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Az oldal alján még egyszer nézze át megrendelését, majd ha egyetért tartalmával, válassza ki a kívánt fizetési módot. Ezt követően nyomja meg a “Megrendelés elküldése” gombot.

2.5) Minden rendelésről e-mailben visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és első vásárlás esetén Fiókja létrejöttéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek. Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési szándékát rendszerünk regisztrálta. Az e-mailben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége.

3. Fizetési módok

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

3.1) Banki átutalás: A rendelés leadását követően kérjük, utalja át a termék/szolgáltatás vételárát a megadott számlaszámra. A közlemény rovatban kérjük, tüntesse fel a megrendelés számát, amit a visszaigazoló e-mailben talál! Az átutaláshoz proforma számlát küldünk e-mailben, mely az utaláshoz szükséges minden adatot tartalmaz.

3.2) Bankkártyás fizetés: A webáruház oldalán alapértelmezett a bankkártyás fizetés opció, melyet a nemzetközi Stripe szolgáltató biztosítja. Ennek igénybevételéhez kártyaadatait szükséges a Pénztárnál kitöltenie. A kártyaadatok megadását követően a “tovább” ill. a “Fizetés” vagy az “Előfizetek” gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót. A fizetést követően Ön átkerül a visszaigazoló oldalra, ahol szükség esetén a termékhez való hozzáférés lépéseit találja.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a Stripe elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését a szolgáltatás ellenértékével.

3.3) Előfizetés/részletfizetés: amennyiben olyan terméket vagy szolgáltatást választ, amely bizonyos időközönként újrafizetést igényel, két lehetősége van:

3.3.1) Bankkártyával

Ha bankkártyával kezdeményezi a fizetést, ezzel egy időben engedélyezi a további díjak automatikus levonását a következő esedékességek alkalmával.

3.3.2) Átutalással

Átutalással is rendezheti meghatározott időközönként az előfizetési/részletfizetési díjat. Ehhez minden alkalommal, amikor a díj befizetése esedékes, Fiókjába belépve indítsa az aktuális periódus fizetését.

3.4) ApplePay: Mobiltelefonon keresztül történő fizetés esetén az ApplePay szolgáltatáson keresztül is van lehetősége fizetni. Ehhez kövesse az ApplePay utasításait.

4. Szolgáltatások igénybevétele

4.1) Amennyiben a megvásárolt termék letölthető, úgy a termék az a befizetést visszaigazoló email-ben található linkről, vagy bejelentkezés után a Fiók>Letöltések menüpontban érhető el.

4.2) Amennyiben a megvásárolt termék hozzáférést igényel, úgy a hozzáférési linkről email-t küldünk.

4.3) Amennyiben a szolgáltatás képzés, a képzésről szükséges minden tudnivalót email-ben küldjük meg.

4.4) Amennyiben a szolgáltatás előfizetéses, a hozzáférés kizárólag az előfizetés időtartamán belül érhető el. Amíg előfizetése aktív, az előfizetési díj nem változik. Amennyiben nem szeretné tovább igénybe venni az előfizetett szolgáltatást, a Fiókjában egytelen gombnyomással törölheti az előfizetését. Innentől kezdve nem küldünk fizetési emlékeztetőket, ill. nem vonunk le kártyájáról további összeget. Lemondás után a szolgáltatás újbóli megrendelésével térhet vissza a szolgáltatáshoz, annak mindenkori díjáért.

4.5) Amennyiben Vásárló részletre vásárol, kifizeti az első alkalommal a kezdő összeget, majd a fennmaradó összeget a részletperiódusokban kártyával vagy átutalással rendezi. A termékhez első fizetéskor hozzáférést kap, mely egészen addig megmarad, amíg az esedékes részletek befizetésre kerülnek. A termék teljes összegének kifizetésekor a termékhez örök hozzáférést kap. 

5. Elállás joga – Garancia

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.)  kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó elállási vagy felmondási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
a fogyasztó általi átvételének napjától;
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától
számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

6. Adatkezelés

6.1) Vásárlás esetén a megadott adatok kizárólag a megrendelés teljesítése és a rendelési feltételek későbbi bizonyítása céljából kerülnek tárolásra. A vásárló adatait harmadik fél részére nem adjuk át. Az adatok kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvénynek megfelelően járunk el.

6.2) A honlapon ingyenes anyagok megrendelésekor, miután Vásárló az ÁSZF-et megismerte és elfogadta, valamint levélküldési hozzájárulást adott, Szolgáltató a személyes adatokat információs és marketing célú hírlevelek küldésére használja. Harmadik félnek nem adja át.

6.3) Kijelentjük, hogy Gönczy Edit e.v. birtokolja az oldalakon látható információkat. A https://angolkommunikacio.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. Tilos továbbá a weboldalon és az ahhoz kapcsolt szolgáltatásokon megjelent információk, cikkek árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyaggal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük.

6.4) Aki a webáruházba regisztrálja magát, az adatvédelmi nyilatkozatunkat elfogadottnak tekinti, azzal egyetért. Amennyiben a felhasználó részéről írásbeli kérés érkezik a vevőadatok törlésére, akkor azokat az adatbázisból töröljük.

6.5) Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A számítógépe, illetve az azon található adatok védelme a Vásárlót terheli.

7. Egyéb rendelkezések

7.1) Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit a törvények betartásával egyoldalúan módosítani. A módosítás a weboldalon való megjelenéssel lép érvénybe.

7.2) Felek kijelentik, hogy a közöttük felmerülő vitás kérdéseket jóhiszeműen eljárva, elsődlegesen békés úton kísérlik meg rendezni. Amennyiben a békés úton történő rendezés 30 napon belül nem vezet eredményre, Felek Szolgáltató székhelye szerinti joghatóság kizárólagos illetékességét kötik ki.