Elakadtál valamivel? Keresd meg a problémád, nyisd le a fület és olvasd el a megoldást.

Mivel kapcsolatban van kérdésed?

Vásárlással / fizetéssel kapcsolatos kérdések

Fizetni akarok, de visszaugrik az oldal tetejére vagy a kezdőlapra az oldal

Ez abban az esetben fordul elő, ha már vásároltál nálam ezelőtt.

A teendőd: jelentkezz be a fiókodba itt, és miután beléptél, kattints a lap tetején lévő menüben a kosárra, majd fejezd be a vásárlást.

Erre azért van szükség, hogy minden tanfolyamod egy helyen találd meg.

A Pénztár oldalon is találsz bejelentkezési lehetőséget a lap tetején.

 

Kaphatok számlaszámot az átutaláshoz?

Megrendelés után a rendszer automatikusan megküldi a díjbekérőt, rajta a számlaszámmal. Tehát csak végig kell vinni a megrendelést.

Részletekben fizetem a tanfolyamom, eddig átutaltam, de inkább szeretném, ha vonnátok a részleteket

Kényelmesebb megoldás a részletfietésre, ha nem kell a határidőkkel foglalkoznod és minden hónapban leülni átutalgatni. Inkább állítsd be, hogy le legyenek vonva a tanfolyam törlesztő részletei. Így teheted meg:

Kártyás fizetés beállítása automatikus levonásra

  1. Menj a https://angolkommunikacio.hu/fiokom oldalra
  2. Ott válaszd ki a Fizetési módok fület
  3. Nyomd meg a Fizetési mód hozzáadás gombot
  4. Vidd fel a kártyád adatait, majd a Fizetési mód hozzáadás gombra kattintással mentsd el a felvitt adatokat (az adatok hozzám nem jutnak el, a Stripe nemzetközi fizető platform tárolja titkosítva)
  5. Ha még a következő részlet fizetési esedékessége előtt vagy, további teendőd nincs. Ha már utána, akkor további teendők:
  6. Menj a My Subscription fülre
  7. Lejjebb görgetve keresd meg azt a rendelést, ami generálódott és ki kell fizetni, és kattints a Pay gombra. Vidd végig a rendelést.

 

Előfizetőknek záró szöveg:

Innentől minden esedékességkor automatikusan levonódik a kártyádról a díj, amíg le nem mondod az előfizetést.

 

Részletfizetőknek zárószöveg

Innentől minden esedékességkor automatikusan levonódik a kártyádról a díj, amíg ki nem fizetted a tanfolyam teljes díját. Minden részlet kifizetés után örök hozzáférést kapsz a tananyaghoz.

Mi történik, ha bármiért nem tudjátok levonni a kártyámról a havi részletet?

A rendszer megpróbálja levonni 12 óra múlva, majd 24 óra múlva, majd naponta – addig, amíg sikerrel nem jár. Ezalatt az idő alatt van lehetőséged kicserélni a kártyád ha lejárt, vagy tölteni fel rá pénzt, ha a kellő fedezet hiánya volt a gond.

Amíg az adott havi részlet nem kerül befizetésre, addig a tananyagodhoz (az eddig kifizetett részekhez sem) nem férsz hozzá.

Lejárt a kártyám, de még fizetek részletet egy tanfolymért. Mit tegyek?

Lejárt kártya cseréje

  1. Menj a https://angolkommunikacio.hu/fiokom oldalra
  2. Ott válaszd ki a Fizetési módok fület
  3. Nyomd meg a Fizetési mód hozzáadás gombot
  4. Vidd fel a kártyád adatait, majd a Fizetési mód hozzáadás gomra kattintással mentsd el a felvitt adatokat
  5. Menj a My Subscription fülre
  6. Lejjebb görgetve keresd meg azt a rendelést, ami generálódott és ki kell fizetni, és kattints a Pay gombra. Vidd végig a rendelést.
Be kell jelentkeznem a Fiókomba vásárlás előtt?

Amennyiben először vásárolsz tőlem, még nincs Fiókod, az az első vásárláskor jön létre. Így ez esetben nem kell belépni sehová, mert nincs is hová.

Ha viszont vásároltál már ezen az oldalon, akkor a következő vásárlás előtt mindenképpen be kell jelentkezned, mert akkor lesz majd az összes tanfolyamod ugyanabból a Fiókból elérhető.

Ha egy tanfolyamot részletre vettem meg és nem fizetem a részleteket, mi történik?

Két dolog történik:

1. Kapni fogsz pár üzenetet, hogy a következő részlet esedékes, fizesd be.

2. Megszűnik a hozzáférésed a már addig kifizetett tanfolyamhoz is, mert az örök hozzáférés csak a teljes tanfolyam kifizetése után él.

Azt látom, hogy a részletfizetés 1 hónappal később ér véget, mint ahogy megrendeléskor ígértétek. Miért?

A részletfizetés lényegében egy lejáró előfizetés, aminek a végén Tiéd marad a tananyag. Ez azt jelenti, hogy egy részlet egy hónapra vonatkozik.

Tehát amit dátumot látsz, mint „végdátum”, az nem az utolsó fizetési nap, hanem a részletfizetés havi periódusának utolsó napja, ami után már örök hozzáférésed van a tananyaghoz.

Tananyaggal kapcsolatos kérdések

Hol találom a megvásárolt tananyagaimat?

Fizetés után a fiókodban a Tananyagaim almenüpont alatt találod a megvásárolt tananyagot ill. tananyagaidat.

Elvégezhetem a kinézett tanfolyamot gyorsabban, mint ahogy elő van írva?

Igen.

Bár alapvetően azért van ütemezve egy tanfolyam, mert úgy optimális elvégezni. Ugyanakkor ha valakinek sürgős, és emellett ő maga elszánt is egy adott tanfolyam elvégzésére, akkor kérheti a lehetőséget, hogy ütemezés nélkül, egyben megkapja a tanfolyamot.

Ha ezt szeretnéd, akkor a tanfolyamot mindenképp egy összegben fizesd ki, és írj egy levelet az [email protected] címre a kéréseddel.

Belépéssel kapcsolatos kérdések

Elfelejtettem a jelszavam, hogy tudok újat kérni?

Új jelszó igénylésének lépései

 

  1. Menj a https://angolkommunikacio.hu/fiokom oldalra
  2. Itt kattints az Elfelejtett jelszó? feliratra
  3. Írd be a fiókodhoz tartozó email címet
  4. Várd meg, amíg a rendszer küld egy emailt
  5. Kattints az emailben lévő linkre
  6. Írd be azt a jelszót, amit ezentúl használni kívánsz, majd az „új jelszó megismétlése” részhez is írd be ugyanezt és nyomd meg a Mentés gombot
  7. Jelentkezz be az új jelszavaddal.