Elakadtál valamivel? Keresd meg a problémád, nyisd le a fület és olvasd el a megoldást.
Mivel kapcsolatban van kérdésed?
Ha nem találtad meg a kérdésedet, akkor kattints ide és írj nekem.
Vásárlással / fizetéssel kapcsolatos kérdések
Kaphatok számlaszámot az átutaláshoz?
Megrendelés után a rendszer automatikusan megküldi a díjbekérőt, rajta a számlaszámmal. Tehát csak végig kell vinni a megrendelést.
Mi történik, ha bármiért nem tudjátok levonni a kártyámról a havi részletet?
Ha nem tudtuk levonni a díjat, akkor megszűnik a hozzáférésed az adott tanfolyamhoz. Azonban ha belépsz a tanfolyamaidhoz, akkor a Pénzügyek fül alatt ki tudod fizetni az aktuális havidíjat. A kártyás fizetésben az a jó, hogy nem kell a részletekkel vacakolnod. Csak arra figyelj, hogy mindig legyen elég pénz a kártyádon.
Amíg az adott havi részlet nem kerül befizetésre, addig a tananyagodhoz (az eddig kifizetett részekhez sem) nem férsz hozzá.
Lejárt a kártyám, de még fizetek részletet egy tanfolymért. Mit tegyek?
Lejárt kártya cseréje
- Lépj be a tanfolyamaidhoz
- Ott válaszd ki a Pénzügyek fület
- Vidd fel az új kártyád adatait
- Ha még nem jött el a fordulónapod, akkor nincs többteendőd. Ha már ki kellett volna fizetni az aktuális részletet, akkor még azt is tedd meg.
Ha egy tanfolyamot részletre vettem meg és nem fizetem a részleteket, mi történik?
Megszűnik a hozzáférésed a már addig kifizetett tanfolyamhoz is, mert az örök hozzáférés csak a teljes tanfolyam kifizetése után él.
Tananyaggal kapcsolatos kérdések
Hol találom a megvásárolt tananyagaimat?
Elvégezhetem a kinézett tanfolyamot gyorsabban, mint ahogy elő van írva?
Igen.
Bár alapvetően azért van ütemezve egy tanfolyam, mert úgy optimális elvégezni. Ugyanakkor ha valakinek sürgős, és emellett ő maga elszánt is egy adott tanfolyam elvégzésére, akkor kérheti a lehetőséget, hogy ütemezés nélkül, egyben megkapja a tanfolyamot.
Ha ezt szeretnéd, akkor a tanfolyamot mindenképp egy összegben fizesd ki, és írj egy levelet az [email protected] címre a kéréseddel.
Belépéssel kapcsolatos kérdések
Elfelejtettem a jelszavam, hogy tudok újat kérni?
Új jelszó igénylésének lépései
- Menj a https://app.angolkommunikacio.hu/ oldalra
- Itt kattints az Elfelejtetta a jelszavát? feliratra
- Írd be a fiókodhoz tartozó email címet
- Várd meg, amíg a rendszer küld egy emailt
- Kattints az emailben lévő linkre
- Írd be azt a jelszót, amit ezentúl használni kívánsz, majd nyomd meg a Mentés gombot
- Jelentkezz be az új jelszavaddal.
Maradt még kérdésed? Írj nekem!
Várom a leveled! Ha kérdésed van, kérlek, leginkább emailt írj (úgy írásban is meglesz a válaszom és bármikor visszanézheted). Ha mégis telefonon szeretnél valamit elintézni, akkor munkanapokon 10:00-16:00 között hívhatsz ezen a számon: +36 20 358 59 38